poniedziałek, 8 grudnia 2014

Zakupy na święta


Święta Narodzenia Jezusa Chrystusa są takie piękne !!!

            Bóg w swej niepojętej miłości podarował nam swego Syna. I tak się to przyjęło, że i ludzie starają się okazać sobie nawzajem więcej serca i dają sobie w te święta prezenty. Przyjemnie jest dać prezent, a czasami jeszcze przyjemniej jest dawać.

            Oto propozycja nieco innej listy prezentów -  prezentów dla samych siebie:
 
MUSZĘ IŚĆ PO ZAKUPY

             W najbliższym czasie muszę iść po zakupy. Nie mam już nic poczucia własnej godności. Niedawno nabyłam „prawość we własnym przekonaniu” i taka się zrobiłam zarozumiała i pewna siebie, że muszę ją koniecznie zamienić na trochę pokory, tym bardziej, że pokora jest tańsza i lepiej się nosi.

            Muszę się również rozejrzeć za tolerancją. W tym sezonie używa się jej jako opakowanie. Ktoś pokazał mi bardzo piękne próbki pokoju. Już mi się kończy, a przecież nigdy go nie jest za dużo.

O,  i jeszcze coś! Muszę gdzieś znaleźć cierpliwość. Moja sąsiadka ją nosi i  bardzo jej w tym do twarzy. Myślę, że i mnie będzie pasować.

            Na wystawie widziałam sukienkę „wytrzymałości”. Nie przypuszczałam nawet, że wpadnie mi w oko, ale ostatnio zaczyna mi się coraz bardziej podobać. Jak będę już w mieście, to musze pamiętać, by mi poprawiono moje poczucie humoru. Chcę się tez rozejrzeć za jakąś niedrogą codzienną dobrocią. Zadziwiającym jest, jak szybko jej zapas się wyczerpuje !!

Z takimi prezentami nastrój świąteczny będzie trwać dużo dłużej !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Nabożeństwo